środa, 24 grudnia 2014

Infooooo

Witam was misie moje kochane. Jeśli myślicie, że o was zapomniałam to się mylicie. Pamiętam o was cały czas. Nie chcę się po raz kolejny tłumaczyć ale wierzcie mi lub nie miałam ostatnio naprawdę duże zawirowania wliczając w to nawet wizytę w szpitalu...
Nowy rozdział pojawi się na 100000% W tym roku.
TERAZ DOBRA WIADOMOŚĆ!!!
Pisałam, że został 1 rozdział+ epilog. Otóż ogłaszam wszem i wobec, że BĘDZIE TEGO WIĘCEJ.
I ostatnie:
WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI!!
Dużo zdrówka, szczęścia, miłości, pozania Justina i innych naszych idoli. I wszystkiego czego sobiet tylko chcecie.
Przesyłają: Olivka, Roonie i Justin <3

7 komentarzy:

  1. Kiedy będzie? Nie chcę Ci nic wypominać, ale miał być jeszcze w tamtym roku:(
    Martwię się i nie mogę się doczekać następnego rozdziału.
    Piszesz wspaniałego bloga kochanie;*
    Nie zapominaj o Nas :(
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twojego bloga <3 Kiedy następny? Nie mogę się doczekać;*

    OdpowiedzUsuń
  3. haha.. co za zrządzenie losu! rozdział miał być "rok temu" :D
    ale i tak czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że nie kończysz pisać tego bloga <3
    Ale kiedy będzie nowy rozdział? ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam dziś całego Twojego bloga i ... Wow
    Mega super piszesz jeden z blogów, który mi się najbardziej podoba;*
    Pisz szybciutko kochana, bo nie mogę się doczekać;) Czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Skończyłam niedawno Twoję opowiadanie i jestem pod wrażeniem. Mega blog, naprawdę. Czekam, czekam i czekam na następny rozdział, i nie mogę się doczekać. Co się dzieję? Nie będę Cię pośpieszać, bo wiem ile trzeba włożyć pracy w to, aby powstał ten jeden rozdział xd Powodzenia ;*
    Będę zaglądać tu codziennie;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń